I feel too damn good!

God mooorgoon!

Vaknade för en lite stund sen, Ska snart äta Frulle och sen dra till jobbet! Ska även sälja mina shorts idag till en tjej, känns skönt när man behöver pengar.. plus att dom var alldeless för stora, så kunde inte använda dom ändå!
Imorgon kommer mina tjejer hem hit på min startvisning, ska börja sälja Party Light, Hoppas på att det kommer gå bra men det gör det väl!
JUUSTE, . Om jag har tur får jag åka till Chile i en heeeeel månad i augusti.. tackar jag verkligen inte nej till! känns som att jag gör vad som helst för att bara få komma bort ett tag, skulle gärna stanna längre än en månad.. men går inte när jag har jobbet och lägenheten här hemma! Men 1 månad är ju UNDERBART.. Ska åka med min morfar, morbror & Sara ( min morbrors flickvänn ). Hoppppasssss att vi åker! Har aldrig varit där och vill verkligen träffa mina släktingar, festa och äta gott! Håller tummarna. Nu blire Frulle.. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0